Back in progress?

Nu ska jag alltså försöka blåsa lite liv här igen. Jag menar inget inlägg på typ 20 dagar, det är jäklivgt kasst gjort. Men min dator har ju varit trasig. Ett tag var det stor risk för att jag skulle förlora alla foton och allt jag har sparat på min hårddisk. Men nejdå, payar man 500 spänn och ser glad ut så fixar de det till en. Dock blev det faktiskt nödvändigt att ominstallera datorn men snubben som fixade det hela plockade ut hårddisken och sparade det på andra sätt och placerade det snyggt in i datorn igen. Han är min vän :D


Men allvarligt så har det ju hänt en del grejer sen jag bloggade sist. jag kommer inte ihåg dem alla, men det har varit lov och det var happy times. Och nu är det bara sex veckor kvar i skolan innan nästa lov. Jag längtar som en tok.

Jag var på en "tjejkväll" på lovet hos en kompis från högstadiet, hela gänget var där- Det var hur trevligt som helst och jag testade Guitar Hero för första gången i mitt liv. Jag blev fast, jag har faktiskt fått det av mamma och pappa i en väldigt förtidig födelsedagspresent. men jag är en glad tjaj måste jag säga det är hur skoj som helst!


Jag har börjat besöka Erikshjälpen mycket oftare än vad jag gjort tidigare. Bara denna veckan har jag varit där två gånger (de har bara öppet två dagar i veckan) och jag handlade en skjorta och en tröja och fem böcker första gången jag var där och när jag var där idag handlade jag två böcker till. Annars har det varit ganska lugnt just idag, var hos en kompis och sov över till idag, det var med henne och en annan tjej som jag var på Erikshjälpen. Imorgon ska jag träffa min farföräldrar, söndagsmiddag. Trevligt värre. Och innan vi ska vara där klockan fem måste jag ha hunnit städa på jobbet. OJOJOJ crazy dag imorgon. Det kommer bli lite rörigt. Men jag ser faktiskt fram emot att träffa farmor och farfar, det var längesedan jag såg dem sist. De är så små och söta, jag har saknat dem!


Lajdidaj och naddinadd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0