Helgen was a hit with some shit

The one and only TJAJ fyllde sjutton år igår och det firades med en brakfest. Eller ja en otroligt bra fest iaf. För jag tycker som så att om det ska vara en brakfest måste man vara minst tjugo personer. Nu var vi bara nio stycken, men det var så nära man kan komma en brakfest utan att det faktiskt var det. Jaja, brakfest hit och brakfest dit, det spelar ju egentligen ingen roll.
Det var inte så roligt att vakna upp idag och veta att, jaha, nu är det bara att fixa skjuts in till stan så jag kan jobba. Det är mördande tråkgit, att gå helt själv på ett kontor och sen traska runt i en fabrikslokal med en massa slovaker som jag itne förstår för fem öre, i ungefär fem timmar, nej, det är inte så pepp. Jag var bara glad att jag inte blev bakfull från festen, då vet jag inte vad jag skulle gjort.
Egentligen var det en annan fest igår också, som nästan alla vi som var på faktiskt var bjudna till, men så blev det bestämmt som det blev och vi hade en egen liten fest istället, fastän nästan alla i vår klass var på den andra...på ett sätt hade jag tyckt det vore kul att gå dit. Att festa med nya personer är aldrig fel. Men det blev en EPIC vinkväll istället :)

Måste nämnas att jag denna helgen har lyssnat på Bob Dylans Hurricane (HELA) ungefär 35 gånger, då gissar jag lågt som fasen. Måste sägas att låten är wonderful, jag älskar varenda rad, den tilltalar mig, kanske konstigt att en låt om en boxare som blir dömd för ett mord på tre personer, som han inte alls har begått, att det tilltalar mig... Men så är det och det är fintfint!
http://www.youtube.com/watch?v=zuTv2deUwq4&feature=related

The shit denna helgen var städningen och stackars Emmsan som inte mådde så bra, och okej, sentimentalitet och självömkan på fyllan är nog aldrig en hit.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0