ordbajs...(?)

Jag har bara så jäkla ont i magen, och det tycker jag är jävligt viktigt att berätta för allt och alla. Jag har krängt på tok för mycekt godis, att man aldrig lär sig? Det är ju ganska konstigt. Det är lite som att hela denna veckan har varit en flådig krängar vecka. Men allvar jag har nopg krängt till tusen alla dagar utom måndag, och så vet jag ju itne hur det blir imorgon.

Oh, just det nu är det ju en ny president i USA, vad jag tycker om det vet jag inte. Det är som om det fanns två onda ting att välja emellan, men det blev ju det mindre onda och det var ju väldigt bra. Vi hade valvaka med SSU och det var spännande, intressant att testa sin fysiska förmåga på det sättet. Jag vaknade på tisdagsmorgonen, vid 8 och skyndade till skolan, efter skolan dumpade jag mina väskor hos en polare, cyklade och städade och sen stack vi gemensamt hem till tjejen som vi skulle valvaka hos. Självklart valde vi att titta på Filip &Fredriks valvaka på femman. När det sen blev klart vem som faktiskt vunnit kändes det liksom helt snopet, det var liksom ingen pompa och ståt, det firades inte på dirren att det nu var en ny president som blivit vald. Men iaf så gick vi ut en runda på stan för att fira ltie i vår ensamhet. Sen gick vi hem till valvake-tjejen igen och där satt vi typ och inväntade att det skulle bli dags att gå till skolan. Det kändes hemskt, att när skolan började så dygnade jag. Och jag var vaken i totalt ca. 39 timmar. Det var galet och jag mådde itne så gutti på kvällen på onsdagen. Jag började prata med mig själv och jag var extremt speedad och tog storplats, min dialekt ändrades till något som jag skulle vlija kalla CRAZY-dialekten. Det likande itne min vanliga skånska men inget annat heller. Jag var totalt utslagen. Men jag ville inte hamna i den onda cirkeln av dygnsvänding så jag tvingade migsjälv att vara uppe till minst klockan nio. Det finakde men dagen efter kändes det mest som att jag blivit mosad av en lastbil, inte så trevligt.
Torsdagen var en bra dag i skolan och fredagen var ännu bättre, eftersom jag itne hade några lektioner så var det fest i byn, jag gick itne upp förrän vid ett på dagen. jag kände att det var extremt skönt. NU känner jag att jag skulle tycka det vore jävla skönt att sova. Sååå, HAJ DO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0