Stressad, nu mer än någonsin

Okej, skolan är helt sinnessjukt jobbig för tillfället. Jag har inte tid med något annat, knappt och min dator har gått isönder än en gång, så nu måste jag skicka iväg den till Holland. Det är en massa saker som är på gång, jag har inlämningar som är tre veckor gammla som fortfarande inte är inlämnade. Men jag orkar bara inte.
PÅ lördag är det fest, en kompis fyller år och jag planerar bokstavligen talat att ha så jävla roligt så att jag inte kan stå. Jag vill bara koppla bort allt jobbigt och bara ha kul, men tills dess måste jag ta mig igenom en hel skolvecka, men som tur är så är det bara tre dagar kvar. I måndags var jag ledig, eftersom jag var i Ullared med familj och mosters familj. Och idag är ju redan över så det är inte mycket left of this vecka nu! Pepp på fest, japp!

Jag har också lyckats bryta min tå, det gör fruktansvärt ont.

Kort inlägg men puss i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0