A part time lover and a full time friend

Aå, kvällen blev alltså tacos med syrran och mamma, pappa kom hem senare och var trevlig.
Har också kommit på att min mamma är väldigt splittrad i sitt tänkande, det har vi ju iofs konstaterat förr men just ikväll var hon lite extra splittrad. Hon kan fråga en sak och sen inte lyssna på svaret, istället vara mer intresserad av en reklam på tv, eller att berätta för oss att hon har ett blåmärke och vill gå och lägga sig. Weird Mama! Förhoppningsvis I don't turn out like that!
Vi tvingades även titta på Stärnor på Is, ingen kommentar om det dock, eller jo, det var extremt oorganiserat, Bergs mick funkade inte och kamerafunktionerna var inte de bästa världen har skådat. Men efter det använde vi en av våra gratis-hyrningar på SF Anytime, som på något magiskt sätt ingår i paketet från vår tv-fixar-operatör, it's amazing! Så vi såg på Juno, första gången jag ser den, fast jag planerade att se den på bio, och sen köpa den direkt den kom ut, eller bara hyra den, men tummarna sitter djupt och jag har aldrig kommit till skott. Nu när jag har sett den är jag helt såld på den, den är ju bara så underbar, precis en sån film jag behövde just nu. Mysig, gullig och rolig. Alla karaktärer var väldigt genomtänkta och helt perfekta, deras repliker var spot on! Så jag tänker definitivt köpa denna filmen, fast jag har köpt typ 10 filmer på väldigt kort tid, och egentligen inte har råd.
Nu ska jag se Boogie Nights som går på tv, har velat se den också jättelänge, den är ett måste. Så nu ska jag se den och känna mig nöjd med migsjälv! Film is the shit!
Tack  och godnatt, eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0