Al Pacino har något speciellt

Jag har just sett filmen Scent of a woman för första gången, och jag har alltid tyckt att Al Pacino är en sjukt bra skådespelare. Men nu tycker jag han är en av de bästa, verkligen han är fantastisk. Inte bara på grund av denna filmen, även om den är helt fenomenal, han har ju gjort så offantligt mycket. Det är sjukt vad han kan.
Imorgon, eller ja det är väl idag om man ska vara helt korrekt, så ska jag jobba, städstädstäd. Men jag har två osedda Al Pacino filmer liggandes på mitt skrivbord, och det är något att se fram emot. Carlito's Way och Scarface, ja, jag vet, jag har inte sett Scareface. Men jag har köpt den, det är inte så pjåkigt det. Imorgon ska jag iaf se den!

Ikväll har också jag och pappa haft väldigt givande samtal, han vet hur jag funkar, han förstår alltid vad jag menar. Han vet alltid hur han ska gå tillväga för att jag ska må bättre, han misslyckas aldrig med att få mig på bra humör. Pappa, pappa, pappa min pappa.

Snuffs och snutte

Kommentarer
Postat av: Kristin , blodis

Du borde kolla på Se of Love och city bye the sea. Där spelar han riktigt bra =)

2008-10-12 @ 20:56:07
URL: http://kristinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0