An everlasting smile!

Okej, gårkvällen var lite speciell, jag hade tråkigt och det blev fest i mitt rum, i ensamhet. Det var mycket roligare än jag trodde det skulle bli. Jag var mer öppen med mig själv än på länge. Jag ber om ursäkt för det underliga meddelandet, jag förstår inte heller allt av det. men lustigt var det iaf att läsa det idag!

Skolan har inte varit så hemsk som jag fruktade när jag dåsade av i en snurrande värld igårkväll. Vaknade med ciggsmakr i munnen, gammal cigg smakar inte bra ska jag säga. DEt var itne heller så roligt att upptäcka att jag askat ner hela taket, som tur var hann jag se det innan någon annan gjorde det, så jag torkade bort det lilla misstaget och är överlag nöjd med min helg. Det var ett fint avslut på veckan.
Förutom minn engelskaredovisning idag, så fikc jag tillbaka ett svenskprov och det gic upp förmig att vi har matteprov imorgon och jag fattar inget av det här med linjära funktioner, räta linjens ekvation, funktionen av x eller k-formlen eller enpunktsformen. Det bara snurrar i min skalle!
Engelskan gick bra för att vara totalt improviserat, måste säga att improvisation är en styrka jag är väldigt glad att jag har.
Angående svenskan så fick jag exakt vad jag trodde, VG, jag svarade inte på någon an MVG-uppgifterna så ett VG är duktigt jobbat.Pepptalk är bra när man är skoltrött!

Efter skolan var det meningen att jag och två kompisar skulle fika, först var det bara dem och jag blev liksom medbjuden på ett hörn, och det slutade med att tre andra som jag knappt känner också hängde med. Det var inte så hemskt som man kunde tro, jag var inte tyst som en mus, jag försökte.
Men jag kunde inte stanna så länge eftersom jag hade en buss att passa, jag var ju tvungen att öva på mitt matteprov. Nu har jag varit hemma sedan 17.00 och har jag övat? NEJ! Jag är fruktansvärt dålig på att plugga, men det är ju så tråkigt, och jag lyckas alltid intala migsjälv att "det kan jag göra den, imorgon", fast jag har provet imorgon...
Men får jag G på detta så anser jag att jag klarat det.

Nu måste jag seriöst plugga så får vi se hur det går. Dasvidanja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0