Baby I'm so carefree

Dagens bravade har inte gett något speciellt, IKEA var helt galet, det var extremt mycket folk. Jag blev påkörd av en stressad farbror med en kundvagn. Själv lyckades jag slå en dam över huvudet med ett stort plastlock, jag märkte det inte och fattade inte varför hon tittade så hotfullt på mig förrän pappa berättade att jag hade svept till henne.

     För övrigt så har jag lyckats läsa ut en bra bok och börja på en annan bra, bilresor kan alltid vara bra till något. Jag funderar på att se Donnie Darko nu ikväll, fast jag egentligen borde skriva ihop en liten text på engelska, eftersom jag ska ha en presentation imorgon. Men det orkar jag inte så jag får helt enkelt improvisera ihop något roligt imorgon, det ska nog gå bra.
Kanske om "Old movies vs. new ones", det kan jag nog snacka i någon minut om. Jag borde kanske ta skolan på lite mer allvar, men det är jag inte så sugen på för tillfället. Jag intalar mig själv hela tiden att det ska nog gå bra, det löser sig, fast om det ska göra det så får jag ju göra något inte bara sitta här och säga att det ordnar sig. Så som alla söndagar säger jag, att fr.o.m. nu ska jag bruka allvar med mina studier. Man kan alltid hoppas att jag klarar av det, i mer än två dagar.
Fast jag egentligen inte alls vill koncentrera mig på skolan, utan istället helgerna och att minska mitt midjemått så jag kan få på mig de skitsnygga gamla jeansen som jag nu ikväll hittade i garderoben. Nu SKA jag kunna få dem på mig innan jul, så är det bara!

I'll show you mine if you show yours first, let's compare scares and I'll tell you who's worst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0