Glass och skratt

När jag avslutade en pissig dag i skolan gick jag hem till Emmylie och sen stannade jag där tills nu, eller ja till typ 22 iaf.
Vi gick och städade på jobbet i typ en halvtimme, jag kan väl säga att jag itne städade så extremt noga som jag kanske borde ha gjort. Men de får jag fixa på torsdag. Istället hade vi köp den nya Ben & Jerry's smaken "Half Baked" och vi älskar den. Bättre glass kunde inte ha blivit skapad. Vi samtalade om allt mellan himmel och jord och hade jättetrevligt hela kvällen. En av de vackra idéerna vi fick var att jag ska flytta hem till Emmyeli och att hon aldrig ska lämna mig ifred, jag säger bara FAN VAD GUTTI!
Hela veckan, efter skolan då så ska jag och hon gå ut i motionsslingan och gå en mil, ja krängde vi glass och annat onyttigt idag så får vi ju ta tag i det vi syndat och typ synda bort det! Det ska bli trevligt, vi har fixat lösningar på alla våra problem och funnit flera nya.
Min dator är fortfarande inte fixad så jag känner mig lite tekniskt hanikappad :( Men imorgon hoppas jag att jag kan lämna in den, annars vet jag inte hur det blir med bloggandet.
men nu måste jag nanna och det ska bli skönt, Haj Do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0