Johnny du och jag borde starta upp ett band

Idag fyller min allra bästaste kusin/vän 18 år! Och jag önskar henne alla gratulationer i världen, det förtjänar hon.
Så idag var det släktkalas och imorgon är det lite fest med hennes andra vänner och sen ska de iväg till en krog. Men eftersom jag inte hunnit fylla 18 (på länge) så kan ju jag inte följa med. Men jag tycker det ska bli roligt innan iaf !

Hon är verkligen en underbar vän att ha, att vi har kännt varandra hela livet gör att vi på något sätt har en helt speciell relation, och där spelar det ju också in att vi är kusiner. Vi har nästan aldrig bråkat, inte så vi varit ovänner ett längre tag. När någon av oss tycker på ett visst sätt eller inte vill göra något eller absolut måste göra något annat, så säger vi det. Vi har en sån öppen relation. Hon är verkligen en av mina allra bästa vänner, hon vet förmodligen mest om mig av alla mina vänner. Ofta tänker jag inte ens på att hon är min kusin, men det är också det som är så bra. Vi kommer ha ganska lätt att hålla kontakten vi sen blir vuxna och kanske bor på olika ställen. Jag tänker INTE förlora någon kontakt med den här underbara personen.


Hade en diskussion innan idag om människor som bara får en att bli lyckliga och le eller skratta, bara man tänker på dem. Att man inte behöver ha träffat dem på hur länge som helst, men ändå känner man bara fullständig lycka så fort man tänker på dem. Jag har nägra sånna personer i mitt liv, och det är verkligen någor jag är extremt tacksam över. Att det finns personer som gör en glad i själen, det är ju bara helt sjukt fantastiskt!

Så imorgon blir det fest och idag var många saker fina!

Kommentarer
Postat av: Bela

Oh, vad fint och varmt du talar om din kusin. Man blir ju lycklig ända in i själen! Hoppas du får en kul helkväll imorgon ;). Kram /T

2008-10-04 @ 01:28:13
URL: http://bela.blogg.se/
Postat av: Emmylie

Jag älskar dig Elin, du är min bästa vän:)<3

& tack för allt det fina, jag tycker samma sak tillbaka tusen gånger om:)

2008-10-12 @ 22:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0