Nej, säger jag!

Jag blir nu tvungen att ta tillbaka lite av det jag skrev igår i mitt väldigt upprörda inlägg om diskussionen som utspelade sig på religionskunskapen. Allt som är skrivt av någon annan, alltså den här andra killen, det håller jag inte med om. Jag tycker inte att personerna i texten är dumma i huvudet och jävla idioter och allt vad det står. Jag tycker bara som så att vår lärare är dum i huvudet och att mycket av det som sas igår var onödigt.
Hela klassen tycker nu att "vi" är dumma i huvudet och att det är vi so har gjort fel. Jag tycker inte att "vi" har gjort något direkt fel, sen finns det ju personer i "vi" som jag inte alls håller med. Men så har det tydligen blivit så att alla "vi" har blivit dragna över en kam. Nu är det "VI" som är dumma i huvudet, alla.
Orsaken till att jag personligen blev så upprörd som jag blev har jag kommit på var för att vår lärare stod och gapskrattade när vissa uttryckte sin åsikt. Helt totalt fel, han kan ju inte skratta för att vi gör något som han bett oss göra. Jag har faktiskt tänkt skriva ett mail till honom och beskriva hur jag tycker. För hela den här diskussionen har verkligen gått över styr, den har förstört så mycket.
Till den som läser det här och vet vad det egentligen var som sades; Prata med mig för att få höra vad JAG tycker, tro itne att jag tycker som J. Jag har en egen åsikt, och den skiljer sig ifrån de personangrepp som har förekommit på vissa andra sidor.
Jag är ganska kluven, och känner mig missförstådd.

Kommentarer
Postat av: Cazze

Bra sagt!Men jag är fortfarande förbannad över att vissa människor blänger snett på en. Det var inte disskussionen i säg som jag blev upprörd över, utan dessa oerhört fjantiga och pinsamma påhopp som gör att människor får ångestattacker. Men jag är glad över att du pratade med R.:) Men en ursäkt för mitt tillfälliga hatobjekt, kommer nog inte se röken av. kram

2008-10-10 @ 16:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0