Space invaders!

Jag måste bara få tjuta lite av lycka för att det är fest imorgon. Så det är itne bara dåligt idag, lite glad är jag allt. Fest är aldrig dåligt.
Det blir en sån riktig bra fest, det vet jag att det blir, för alla som behövs för det finns där.
Idag blev jag också inbjuden till en 18:års fest, det är en kille i klassen som fyller. Han bara bjöd mig helt random imorsen när vi stod och väntade på bussen, vi snackar nästan aldrig med varandra, men det är ju alltid trelivgt att få en inbjudan. Jag överväger starkt att faktiskt gå, även om jag kanske inte kommer känna någon av de andra som ska dit. Men det tror jag nog.
Så det ska bli fest och spex, GUTTI!
Nu är det godnatt på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0