When life is making you lonely

Okej, helomvändning! Efter en del grubblerier och funderingar så har jag bestämt att visst fasen ska jag gå på uttagningen till lucia! Varför skulle jag inte göra det, jag kan jag också! DEt kommer gå som det går, men det kommer göra mig stolt, jag kommer vara nöjd med migsjälv. Så ska det bli. Jag hade tänkt sjunga "Don't let me be missunderstood" bara för att denn är så bra och för att den inte är alldeles för svår och jag tror jag klarar den ganska fint.

Så det är vad jag har gjort sedan det förra inlägget, kommit på att det är så jag ska göra, fint va? Inga läxor ar jag hunnit med...ojojoj...det var inte meningen... Men å andra sidan har jag faktiskt varit ute och motionerat i lite mer än en halvtimme. Så det creddar jag mig själv för. Man mår verkligen bättre av att träna, endorfiner är en fin sak som kan lysa upp även de mörkaste tankarna.
Jag har förresten också tillbringat en hel del av min tid idag med att läsa på astrologi.nu, det har faktiskt varit väldigt intressant. Jag tycker det är jätteskoj med horoskop och zodiak. Jag har också fått reda på att jag är av elementet Eld. Spännande!
Veckan har fram tills nu varit lite sämre än förra veckan, men bara i plugget, utanför har den varit bra och peppig. I helgen är det fest och det ska bli så väldigt skojigt. Just like old times. Vi som började festa tillsammans vid den här tiden förra året ska nu efter en del som har kommit och gått i vårt festsällskap ha en fest i original style och jag tycker det ska bli jätteroligt!
Nu ska jag läsa  lite i min engelskabok...yeah, right!

Det växer inga rosor på en sjömans grav, det finns inga liljor där han är begravd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0