Angels on the moon

Så var man här igen då, söndagkväll/natt ingen lust att sova för när jag vaknar mäste jag pallra mig iväg til skolan. Och DET är något jag itne är så pepp på för tillfället, inte alls. Jag vill spela ett av mina sjukkort men samtidigt vill jag spaa det tills senare.
Ja, nu låter kanske det konstigt, att ha sjukkort och spara osv. men jag resonerar som så, att jag kan vara borta från skolan några dagar, utan att jag faktiskt är sjuk och behöver vara hemma, men då gäller det att jag väljer de tillfällena med omsorg, och inte slösar. Samma gäller för att skolka, man kan skolka några lektioner utan att få allt för mycket skit för det sen. Men som sagt, jag tror jag sparar det till en annan gång.

Angående mina rubriker, eftersom jag inte visste vad jag skulle döpa mitt första inlägg till så körde jag på en låttextrad, och sen har jag bara fortsatt med det. Så rubrikerna har inget med innehållet i inlägget att göra.
Fast jag skulle nog allt vilja tipsa om dagens rubrik. Det är då Angels on the Moon med Thriving Ivory, sjukt bra. 

 Och nu tar betteriet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0