Fest i byn och fest på stan

Imorgon är det fest och igår var det myskväll.
Jag, Kelly, Emelie och Linnea åt på Bröderna M och satt i Klosterparken och drack lite cider och snackade om en del intressanta saker. Det var jättekul och verkligen mysigt att träffa tjejerna igen och vara det gammla "gänget" om än bara för en liten stund. Jag längtar redan tills när vi ska göra det igen.

Idag var jag med mamma i Ystad och handlade det lilla jag tänkt bjuda på imorgon, typ snacks och fattigmans frukost. Men nu är allt fixat och imorgon ska jag städa nästan hela dagen och sen kan de komma, allihopa och så ska det nog fan bli fest! Frågan är bara hur många som faktiskt kommer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0