Första dagen på lovet

Idag var första dagen på lovet, jag fick som vanligt nästan inget uträttat. Det mest produktiva var nog när jag bråkade med mamma. Jag skulle ut på en kvällspromenad och frågade i sista sekund om hon skulle med, först tog hon jättelång tid på sig att komma ut, Zack hann bli väldigt otålig, när vi sen började gå klagade hon på allt möjligt, nej gör inte så, Zack får inte göra så. Till slut sa jag till, att nu får du väl ge dig? och efter ett meningsutbyte så vände hon helt sonika och gick hem igen "ja, men då kan du ju få gå själv!" jag blev förbannad och svarade inte. Men så är det ju så med mamma att när jag sen kom hem igen så var det som att inget hade hänt, ibland kan det vara skönt, men ibland är det jobbigt, ibland vill jag ha det där jobbiga sura, bara för att det ska så vara!
Min dag såg ut såhär;
Frukost, promenad, läsning, tv, läsning, tv, middag, träning, promenad, tv och film. Men det är ju så många helg/lovdagar blir. Men imorgon händer det grejer, på kvällen ska jag ut med några tjejkompisar och bara mysa. Egentligen skulle Emma kommit hit på dagen med Gossip Girl-avsnitt och så skulle vi tittat på dem och typ degat och snackat. Men hon skulle till Danmark med sin famlij såjag har hela dagen på mig att, igen, gör inget särskilt!

Kommentarer
Postat av: kristin

Vad tråkigt med bråket. :(



Men det åter som en lugn skön dag annars :)



Gillar din nya header :)<3

2009-04-07 @ 20:17:32
URL: http://kristinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0