Helgen

Nu är det slut med helgen men som tur är har jag en extra dag ledigt, perfekt eftersom jag måste öva inför ett jobbigt matteprov. Jag kan verkligen ingenting om det vi sysslar med nu, linjer hit och dit och formler fram och tillbaka. Jag är verkligen skoltrött, tom min lärare i tyska frågade mig om jag är det. "Känner du kanske att det är jobbigt med skolan just nu? Skoltrött? Jag förstår och bla blabla" Ja hon är schysst när det kommer till sånt, när man inte orkar mer eller är skitstressad, hon fattar alltid och säger att det är inga problem, du kan göra det när du orkar/har tid, bara det är inne innan betygen sätts.

Inte hjälper det så mycket när jag har hur mycket som helst jag måste få klart, och det är jävligt snart, jag pallar inte ligga efter med en massa saker men jag pallar inte heller göra dem. And i have no money and a serious guilt issue, over and out!

Roligare än så här blir det inte just nu;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0