Powerballader- bra eller dåliga?

Sitter och skriver på psykologiuppgiften, oh yes, jag är duktig. Undertiden lyssnar jag på powerballader, jag måste säga att jag verkligen tycker att de är ganska underskattade. Många säger bara att de är töntiga men det är inte töntigt. Eller, kanske lite men det struntar jag i för de är underbara att lyssna på!

Några favoriter, ganska uppenbara? :
The Heights - How do you talk to an angel
Cheap Trick - The Flame
Goo goo dolls - Iris
Bette Midler - Wind beneath my wings
Extreme - More than words
Richard Marx - Right here Waiting for you


Remember: after the fire, after all the rain,
I will be the flame.

Nu har jag glömt en hel del, det finns så många som bara är sådär, äkta powerballader! Vilka är dina favoriter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0