Påskafton and before

Festen i torsdags blev som den blev, jag hade jätteroligt, itvis och var bitvis jävligt arg. Arg för olika saker som jag inte vill nämna, vill inte peka ut någon här. Men efteråt kändes det ändå som att det var en hyfsat lyckad kväll och att de flesta hade roligt, så tack alla.
Vi diskuterade en massa roliga saker och pratade om så sjuka och roliga saker att, jag svär, det var nära att jag kissade på mig så mycket jag skrattade. Vissa av oss hade ju bara gjort så sinnesjuka saker att det knappt var sant.

Fredagen var inte så väldigt festlig, jag degade mest hela dagen och låg på soffan, jag hade verkligen inte ork till något. Idag däremot så har jag inte bara legat på soffan, eller jo på dagen så var det just precis vad jag gjorde, jag hittade en gammal inspelad film som jag har letat efter hur länge som helst. Så that kinda made my day, jag såg på den och en del andra filmer. När klockan blev åtta så begav jag, mamma och pappa oss hem till Krölle och Ingela för att äta en mini-påskmiddag och det var faktiskt riktigt trevligt. Jag var lite anit till att följa med i början, men när vi sen satte oss i soffan och Krölle drog igång musiken, som alltid, så diskuterade vi en massa olika artister och jag kände att jag kunde uppskatta det på ett annat sätt nu när jag fattar vad som sägs. Inte som när jag var liten och det bara var hög musik och AC/DC, Ks favoriter, som spelades så att rutorna skallrade. nej nu var det Vh1 Classics  och jag kände igen en hel del av låtarna och kan ju faktiskt en del om artister och deras liv. Det var en mycket trevligare kväll än jag hade väntat mig. Glad påsk alla!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Din fest var jätterolig! Glad påsk till dej med

2009-04-12 @ 12:32:26
URL: http://irisgoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0