Mad as hell!

För tillfället är jag ganska irriterad, mest hela tiden. Inte på någon speciell men när nästan hela ens familj blir sur över ingenting är det tricky att hålla sig glad.
En sak som är förbannat hemsk är att jag har blivit av med min mobil, jag har inte sett röken av den sedan innan vi åkte till Italien, så om någon har försökt kontakta mig de senaste tre-fyra veckorna så har jag inte märkt det. That makes me mad! Imorgon var det egentligen meningen att jag skulle fika med Cassandra, nu får jag se hur det blir med det eftersom vi får nya hyresgäster och jag har en massa tasks to do.

En glad nyhet var att jag fick en liten möjlighet att få ett jobb i höst, kanske, berättar mer när det är klart om jag får det eller inte.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hoppas du hittar mobilen :)

Lycka till med jobbet.

2009-08-08 @ 16:22:39
URL: http://kristinwii.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hoppas du hittar mobilen :)

Lycka till med jobbet.

2009-08-08 @ 16:22:52
URL: http://kristinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0