Things I hate about me;

Det är mer än en eller två grejer, det kan bli en liten lista men det som jag plågas av just nu är min velighet och mitt konstiga samvete.
Jag kan inte bestämma mig för om jag ska på Malmöfestivalen på lördag eller om jag ska stanna hemma och följa med mamma och pappa till ett par vänner som ska bjuda på middag. I vanliga fall hadejag tagit Malmö-alternativet utan att blinka men så är det ju det faktum att det är fredag imorgon och det är lite sent att ändra sig då...eller?
Och i tisdags när U var här och snackade med mig så sa hon när hon gick "jaja, du får tänka på det men vi ses ju på lördag", det gnager i mitt huvud. Jag önskar att jag var en sån person som bara sket i allt sådant och körde på och visste vad hon ville.

Tyvärr har jag inte den turen, jag kan inte bestämma mig om jag åker till Malmö kommer jag få en rolig trevlig kväll men ha dålig samvete för att jag inte är hos U och B. Om jag sen stannar hemma och följer med på middag kommer jag missa en festlig kväll i Malmö...I'm going crazy over here


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0