Inte meningen

igår skrev jag ju att jag skulle strunta i att följa med på studiebesöket med skolan, men senare på kvällen fick jag väldiga skuldkänslor och bestämde mig för att åka iaf. Men tydligen så tänkte jag itne på det när jag ställde klockan så jag vaknade inte förrän efter att tåget gått.
Men jag och mamma gick ut och gick en långlångpromenad istället, pappa vaknade precis och skällde lite på mig för att jag är så glömsk. Det är ju inte precis så att jag missar något viktigt, bara ett besök på Röda Korset i Malmö och på Sydsvenskan. Jag kan itne säga att jag lider något fruktansvärt när jag ligger här i sängen och ska snart sätta igång att läsa mer i andra Twilight-boken.


Fulheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0