Yehaa!

Ja, just det!
Idag fyller min syster 15 år så imorse fick jag släpa mig upp från sängen vid kvart i sju och titta på henne när hon öppnade sina presenter. Jag gav henne en U2- skiva och två filmer. När hon väl var klar gick jag helt enkelt och sov igen, jag började inte förrän klockan 11 men eftersom det knappt går bussar här hos mig så fick jag åka in en timme tidigare!
Visst är det roligt att veta?
Nu sitter jag och försöker undvika det oundvikliga, jag MÅSTE börja läsa Njals Saga, och vara klar senast på söndag. Hur nu det ska gå vet jag inte, men försöka måste jag. Usch, jag är inte bra på det.

Kommentarer
Postat av: T'res

Njals saga är kul! Och jag tycker att få U2 skiva är väldigt bra present!

2009-01-22 @ 17:27:49
URL: http://ceilear.blogg.sese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0