Livslista

Jag önskar att jag var duktig nog att skriva en bok. Inget fancy men jag har så många idéer som jag skulle vilja ha inbundna. INte heller som någon annan skulle behöva läsa men jag vill verkligen skriva en bok, det är väl en av de grejer som folk brukar nämna i listor när man ska räkna upp saker man vill göra innan man dör. Likaså ta tjänstledigt ett helt år och bara resa, hitta sig själv i Indien, eller? Det brukar vara liknande saker, något djupt och meningsfullt så att hela livet inte känns så bortkastat. Och för tillfället ligger att skriva en bok högt på min lista.

Vad står det på era listor?

Kommentarer
Postat av: alex

Heej! Jättefin blogg, läser ofta :D



Livslista? Hm, det står kanske något om att jag vill resa till en massa ställen men att vara lycklig är väl punkt nr fetast? ^^

2009-07-07 @ 01:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0