2 dagar och 20 timmar

Så längesen är det jag postade sist, helgen är verkligen inte tid för datorn i min tidsplan. Ganska konstigt, eftersom det är då jag egentligen har tid och faktiskt inte behöver sova på kvällen. Men jag sitter tydligen hellre med pappa och kollar på antingen en film eller, som i lördags, på Ultimate Fighting, det är bland det sjukaste som sänds på TV. Två karlar, i varierande storlekar, som är i en bur, med öppet tak, och bokstavligt talat slår skiten ur varandra. Det är inte så lite blod mellan varven, som i lördags när vi tittade på ett special-avsnitt som hette Ultimate Knockouts så var det en av männen som fick ett sår i pannan som blödde ner stora delar av golvet. Minst två bröt sin näsa en blev knäad så jäkla hårt i huvudet att jag nästan ställde mig upp och skrek, men ingen dog, denna gången. (Länken är ett litet smakprov på hur det kan gå till, klicka inte om du är känslig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0