American Psycho

Igår köpte jag DVD-filmer på WILLY:s, tre stycken för 99 kr, det är ett bra pris! Jag hittade tre som jag verkligen ville ha så det var ingen tvekan om att jag skulle fråga mamma lite snällt om jag fick låna pengar av henne tills vi kom hem.
Jag köpte; Bara Bea (norsk tonårsfilm som jag tycker är ganska gullig)
The Cider House Rules (skitbra! har du inte sett den så ska du se den)
och slutligen American Psycho, som jag såg igårkväll. Jag har alltid gillat Chrisitan Bale och jag har läst boken, men jag måste säga att jag blev ganska besviken på filmen. Boken är verkligen så mycket bättre! Men jag hade inte så mycket emot att titta på en halvbra film i 1½ timme, inte när Christian Bale är halvnaken/naken stora delar av den tiden. Se filmen om ni tycker Christian Bale är snygg, om inte så never mind. Läs då hellre boken, den är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0