just a small town girl, livin' in a lonely world

Torsdagen har varit överlag en bra dag, men ganska stressig. I skolan hade jag roligt med Cia och Cassandra, engelsklektionen var som en liten mini-skrattfest. Jag och Cassandra lunchade på ett väldigt opersonligt och inte så trevligt ställe, maten var god, men dyr. Så dit går vi inte fler gånger. Varje gång jag och Casse är ensamma så pratar vi nästan bara om vad som komma skall, í flera veckor har  hennes kommande födelsedagsfest varit our main topic, och på lördag smäller det. Jag måste säga att jag ängtar väldigt mycket, det ska vara 80-tals tema och i helvete vad det ska vara fest! Ingen ska ha tråkigt och allt ska gå perfekt, så nu bestämde jag det och då blir det så!
Nu har jag också ordnat kläder till det hela, jag sprang runt som en tok i Tomelilla på Erikshjälpen där, det var så mycekt folk och jag blev så stressad, jag var t.o.m inne på Bo Ohlsson och kollade om de hade några fräcka 80-tals liknande kläder att erbjuda, men blev bara besviken.
I slutändan gick jag in på Erikshjälpen igen och på lördag kommer jag inte vara utklädd till en tonåring/ung vuxen utan watch out för jag ska svida upp mig och vara en lite äldre dam med guldig väst och (om jag får låna av mamma) ett par riktigt tantiga glasögon. Jag vill inte berätta för mycket. Jag kan med säkerhet lova att jag ska ta massor med bilder på det hela och hit kommer de, förr eller senare!

Jag har inte haft tid att läsa i Breaking Dawn alls idag och måste göra det, NU!
Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mika

Svar: Vilket underbart citat. Jag tänker positivt, om sex dagar så har jag "Så länge vi båda andas" i min hand. Jag kommer gråta av lycka och jag kommer inte kunna sova eftersom jag kommer läsa hela natten. Jag tror att jag kommer läsa den om och om igen, allt för att få vara en del av den underbara värld som jag älskar. Jag har konstaterat det nu; Jag är besatt! ;)

2009-03-06 @ 12:10:56
URL: http://mikalundblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0