Might not make it back

Alright, jag missade inte bussen när jag slutade tidigare idag, jag hann t.o.m stå och vänta en liten stund. Hur nu det kan vara roligt, eller något att känna sig glad över vet jag inte. Man kan undra hur mycket tid jag spenderar med att vänta på kollektivtrafik, en jävla massa skulle jag tro. Jag började åka buss för ungefär 5 år sedan och under den tiden har jag haft hur många dåliga bussresor som helst, blivit utskälld av sura bussförare, båda manliga och kvinnliga, blivit pillad i håret av medresenärer och tvingats vara trevlig till folk som varit totalt rubbade. Buss är bra när det inte är jobbigt!

NU är jag snart klar med teckenspråket och ska köra igång med annat som måste klaras av, bland annat har jag teoriprov i idrott imorgon..not so fun. Idag fick vi ännu ett bevis på att vår idrottslärare måste vara sjuk i huvudet. Vi hade uppvärmining i ungefär en halvtimme och sen lekte vi en del konstiga lekar, bl.a. den där man ska skydda sig från en boll med hjälp av en matta, och slutligen så sa han åt oss att hoppa jämfota runt hela salen. Men kruxet var att vi inte gjorde det tillräckligt bra första gången, så vi fick göra det igen, ordentligt den här gången, tack! Sen hoppade vi på ett ben runt salen och sen gjorde vi lite fler skojiga hopp, ojojoj vad jag tycker om lille Nasse!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

vem tycker inte om Nasse? Jag älskar Nasse!....eller gör jag det?

2009-03-18 @ 20:03:03
URL: http://irisgoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0