She's deadly man!

Idag orkade jag inte cykla till skolan, fast jag egentligen borde, men jag var helt slut imorse, har ingen aning om varför, men iblan är det bara så. Jag skolkade från idrotten också, bara för att få lite extra grädde på moset. Jag inbillade mig själv att; ja men så kan jag ju jobba med min inlämning i Teckenspråk, men gjorde jag det? Nej, självklart inte, när ska jag lära mig...
Jaja, men idag på teckenspråket så sa läraren att det inte var så bråttom, bara det var inne innan söndag. Så denna veckan ska jag bara ägna mig åt att plugga tyska, matte och ja, då teckenspråk. Matteprov imorgon, på en massa saker som jag knappt förstår, men jag hoppas att det lilla jag faktiskt kan räcker till ett G, för då är jag nöjd!

När jag kom hem tittade jag på Bare Bea, den är fortfarande lika rolig och gullig, men pinsam. Ni vet, bara sådär så att man knappt kan titta för att man skäms pga av vad de säger eller t.ex. göroch man själv bara vill sjunka genom jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0