Shoping i "stan"

Efter skoldagen, som slutade vid halv tolv tog jag en tur i stadens centrum, hade presentkort på H&M som jag itne vissta hur mycket det var på, så jag tänkte kolla upp det och se om det fanns något kul att köpa. Jag gick runt lite och letade efter kjolar men hittade istället en jättesöt klänning! När jag sen gick vidare hittade jag två till i samma modell men med annat mönster. När jag provade dem stod jag och velade lite vilken jag skulle köpa, men kom fram till att eftersom presentkortet var på 650 kr så kunde jag köpa dem alla. Jag funkar nämligen så, om något passar och jag gillar det så kan jag lika bra köpa två, och nu såg de ju inte likadana ut. Så nu har jag tre nya fina somriga klänningar. Det fanns en till med ett annat mönster som jag faktiskt är sugen på att köpa, jag har pengar kvar på kortet till det. En annan bonus var att eftersom jag handlade för över 400 kr så fick jag hundra kronor att handla för! Tummen upp på det, Elin har en bra dag!

Tre klänningar från H&M á 149 kr styck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0