sjukt lång lista

hakar på så många andra som har gjort den, jag vet att den är snuskigt lång men jag har tråkigt och tänkte att detta kanske kunde tråka ut någon mer

Lovar du att vara ärlig?
Okej, visst
Du heter:
Elin
Smeknamn:
Stahaijna och Jonas numera, men annars inget
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Jag har ingen sörj-låt
Beroende av:
Min dator?
Vad tror folk om dig?:
Jag har ingen aning, att jag är trevlig hör jag ganska ofta, ordentlig brukar lärare tro.
Stämmer det?:
Trevlig hoppas jag stämmer, ordentlig är väl lite sisådär
Vad får du oftast komplimanger för?:
Mina gröna ögon
Vad säger du för att imponera på någon?:
Imponera? vad är det? nej, men allvarligt så försöker jag nog inte impa på folk, ofta
Hur imponerar man på dig?:
Oj, det var ännu svårare, jag tänker itne så ofta på om jag blir impad, men om folk står för sina åsikter och personer som kan se saker ur andras synvinkel och inte är så trångsynta. Det, bland mycket annat, tycker jag är bra egenskaper.
Brukar du skratta för dig själv?:
Ja, inte extremt ofta, men det händer
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"kan vi täffas snart cå du kan hjälpa mig med det? puss" (jag ska hjälpa en kompis beställa biljett till Siesta!)
Var bor du?:
I södra(ste) Skåne
Trivs du där?:
För tillfället trivs jag helt okej, vill inte tänka så mycket på det när jag liksom pluggar här och inte ska ens tänka på att komma bort om typ mer än ett år.
Äger du några converse:
Ja, jag tror att jag fortfarnade har dem kvar, dvs om pappa inte hunnit slänga dem, de var itne i så fint skick, ett par mossgröna och ett par turkosblå
Sprit, cider, vin eller öl:
Cider är fasligt gott, häller man vin i det smakar det toppen!
Brukar du bli för full:
Sällan
Vad har du för mobil operatör:
Telenor
Är du allergisk mot något:
Marsvin, mango och mögel
Har du haft sex idag:
haha, nej
Hur svarar du i mobilen
" Hej, det är Elin!" eller bara "Hallå"
Vem ringde du senast?:
Min lillasyster, Mikaela
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Det var pappas tandläkare som ringde och undrade vart pappa blev av
Antal timmar sömn inatt:
6-7
Sov du ensam:
Japp
Brukar du komma i tid:
För det mesta
När mår du bra:
När jag är med personer jag trivs med och när jag lyckas koppla bort skolstressen
När blev du fotad senast:
I helgen, pappa tyckte det var kul att fota mig när vi åt frukost
Hur känner du dig nu:
Trött och dåsig, ont i magen och huvudet
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart, utan tvekan
Vad tycker du om fötter:
Don't like touchin' others men mina egna är fine, måste smörja med jämna mellanrum, har en hudsjukdom
Vad saknar du:
Festival, sommar, strand, att kunna koppla av utan att behva tänka på vad som måste göras
Hade du en bra kväll igår:
Ja, det var skönt att simma!
Favorit dryck på morgonen:
Oboy, fast jag aldirg dricker det, annars är det nog kolsyrat vatten eller juice
Rakar du benen:
Väldigt sällan, om jag underhåller hårväxten på benen så är det Veet som gäller
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Skoldagar=22-23 Annars=efter 24
Är du blyg?:
Det beror helt på vilken situation jag befinner mig i, men jag kan vara väldigt blyg, ja
Sysslar du med någon idrott:
Nej, jag är inte atletisk av mig
Vill du hellre ha mail än brev:
Jag bryr mig itne så mycket, men det är alltid roligt att få ett gammalt hederligt brev på posten!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Kanske i en Tutti-Frutti värld...
Har du spytt offentligt:
Nej, inte efter det att jag fyllde 6
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
UNdersöka allt!
Är du nöjd med ditt liv:
Hyfsat nöjd
Är du bortskämd:
Nej, inte speciellt
Vad gör du i morgon:
Går i skolan!
Vad är det värsta du vet?: 
jag har verkligen ingen aning 
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:
Nästan ingenting, för tillfället, sparar till Siesta
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
Jag kan inte komma på någon
Vad längtar du till?:
Lov, och festival!
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja :)
Vad använder du för shampoo?:
Bytar med jämna mellanrum, det är bäst för håret, för tillfället är det Vo5
Vad är det finaste du fått?:
Alla saker jag har fått är jättefina, kan inte välja
En speciell dag du minns:
en dag förra sommaren när vi var på semster i Italien och vi var på en glassbar och åt glass och bara satt och pratade, underbart!
Hur gammal är du:
17 år och 3 månader
Tycker du om någon just nu:
ingen kille, if that's the question.
Du samlar på:
Inget
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Ringer nog ingen, pratar med syrran, eller någon annan som finns i min närhet
Gillar du golf:
Har aldrig testat, men jag tror inte det, minigolf kan ju vara roligt
Vilken tid gick du upp idag:
Kvart i sju
Har du sovit i din egna säng inatt:
Ja
Har du strumpor på dig nu:
Nej
Är det okej att gråta:
Självklart
När grät du senast:
kommer inte ihåg, men det var nog itne så längesedan.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Resa och flytta hemifrån
Bär du glasögon eller linser:
Glasögon, vid behov
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Inte alls
När går du upp ur sängen en helgmorgon:
Det är alltid olika, beror på vad jag har gjort dagen innan
Har du piercing:
Bara i öronen
Vill du gifta dig:
Det vet jag inte
Vill du ha barn:
Gärna
Solar du ofta:
På sommaren gör jag nog några vändor, men inga mängder
Är du bra på att laga mat:
Ja
Är du flygrädd:
Ja, lite
Hur vig är du:
INte så väldigt, men mer än man kanske skulle tro
Är du musikalisk?:
Nej, tyvärr
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vad som helst
Vilken är din favoritglass:
Alla sorter, jag är en glassälskare av rang!
Tror du på ett liv efter döden:
Kanske inte liv, men jag hoppas det finns något annars är det ju inte mycket att hänga i julgranen
Tycker du om sushi:
Inte speciellt
Vad äter du helst när du ser på film:
Glass, och godis, chips o dippa eller crunchy cheese-nånting
Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja
Har du tandläkarskräck:
Hade inte innan, men efter en liten lagning som tydligen inte behövde bedövning så drar jag mig för att gå dit
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Kvällsmänniska, definitivt
Vilken ögonfärg har du:
Grön
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja, det har jag
Biter du på naglarna:
Inte längre
Röker du:
I onyktert tillstånd, ja
Hur ofta tränar/motionerar du:
inte ofta, men jag försöker jobba på det
Senaste låt du hörde:
Let me sign-Robert Pattinson

Kommentarer
Postat av: Cassandra

I en Tutti-Frutti värld? Du är ju för gó!

2009-03-26 @ 22:12:09
URL: http://irisgoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0