tatuera?

Idag cyklade jag till skolan, tog vägen genom skogen med kameran i släptåg i hopp om att jag skulle lyckas knäppa några bra bilder, men nej dessvärre blev det inte riktigt så. Men jag lyckades missa mitt mentorsmöte vid 9, så något gott kom ut av turen.
I skolan kan jag väl inte säga att jag var så aktiv, jag, Cia, Cissi och senare Cassandra satt mest och snackade om lite allt möjligt. Tatueringar var en av de sakerna som kom på tapeten, Cassandra och Cissi har redan varsin, jag är väldigt sugen på att göra en, helst vill jag göra den själv. Men pappa lyckades övertala mig att det inte är så smart, nästan. Ett plus är att när jag började fråga pappa om tatueringar och om han tyckte det var okej att jag tatuerade mig så sa han bara "Ja, visst får du det. Jag tycker du är gammal nog att ta det beslutet, men gör det inte själv, gå och få det gjort ordentligt!". Jag är fortfarande sugen på att göra den första själv, men jag ska helt klart överväga saken.
Om jag skulle göra en tatuering nu skulle det nog bli någon textrad, kanske syrrans namn, eller en låtrad. Syrrans namn är "Hedvig Mikaela Karla" om det skulle vara en textrad så vet jag inte vilken det skulle vara, än. Jag är sugen!


Jag blir bara mer och mer pepp inför Siesta! för varje dag som går. Kan det inte vara maj nu?


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jag vill också till Siesta!!! Buhu!! Kan det inte bli maj sådär huxflux?

2009-03-26 @ 22:17:14
URL: http://irisgoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0