ur den lilla, igen

Jag har aldrig släppt din hand
Men jag öppnade den en gång,
den gången du tappade en viktig sak
jag öppnade den så att du kunde
plocka upp det igen
När vi fattade varandras händer,
när vi stängde dem så var greppet
inte längre lika hårt
Men så gick vi vidare tillsammans
och allt eftersom tiden gick
och stormen rev förbi,
desto hårdare höll vi fast i varandra
Nu är greppet hårdare än någonsin.
jag älskar dig
Kanske öppnar någon av oss sin hand
i framtiden, men vi ska aldrig släppa taget

Man kan hålla varandra i handen på mer än ett sätt...

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Vad är det för dikt/låt?

2009-03-30 @ 10:40:35
URL: http://irisgoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0