vidare i fredagen

Efter förra inlägget läste jag ett antal sidor i Breaking dawn och satt och gosade i soffan i vardagsrummet. Sen fick jag dåligt samvete för att jag först tänkt strunta i att hänga upp tvätten som mamma bett mig om, så jag gjorde det. Till min stora fasa var det en fullproppad maskin med trosor/kalsonger och strumpor, det värsta att hänga upp. 
Sen blev det inte så mycket mer läsande utan en helkväll med Micka och pappa, senare mamma, framför tv:n.
Jag och pappa såg precis klart Erfter Bröllopet, den danska filmen som gick på ettan ikväll. Jag måste säga att jag tycker den var jättebra, men sen är jag ju en sucker för Mads Mikkelsen! Han är en urbra skådespelare och inte helt tokig att titta på, väldigt manlig och på nåogt sätt stark, jag gillar't.


Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-09 @ 00:03:23
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0