Where have you gone Joe?

OKej, en dag i skolan när man bara sovit 2 timmar är intressant. Jag var helt speedad när jag kom till skolan, jag kände att allt var pepp. Men det kan ha en del att göra med att jag är så fruktansvärt sugen på fest, typ nu! Tur att det är fest på lördag, annars tror jag att jag skulle krypa ur skinnet.
På studiepasset (pluggtid, typ) idag var det konsert i en av dramasalarna, det var våra ettor som hade 90-tals tema, Robert, Erik och Hanna E var bäst, de spelade ju Luke Skywalker, hallå! Sen kunde jag förstås inte sluta nynna på den. Innan det hade jag gått och nynnat på Tom Jones Hide and Seek (finns länk i tidigare inlägg), jag drog med mig Cia och så gick vi och sjöng det lite hela dagen. "When I discover your hide, I feel a little better inside..."
En "rolig" sak är att jag blev ordförande i vårt arbetslags elevråd idag, men jag slipper gå på stora möten, det gör en snäll tjej i ettan som heter Louise. Jag blev tvungen att kalla till akutmöte imorgon, det kändes som att man var tillbaka på högstadiet, när jag var involverad djupt i elevrådet. Ja, jag är sämst på att säga nej.

you don't own me

Kommentarer
Postat av: Kristin

ja, den låten är verkligen jättebra :)

2009-03-31 @ 16:32:47
URL: http://kristinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0