Ah, damn it!

Nu slår klockan snart ett denna ensamma natt. När jag låg och fösökte somna kom jag på att visst fasen, det är imorgon som vi ska ha gruppredovisningen i naturkunskap. Så nu blir det till att läsa för glatta livet om Saudiarabiens miljöpolitik. Jag ska inte svika gruppen, men jag hoppas väldigt mycket på att det blir inställt, men det verkar inte vara så troligt.

För tillfället är jag helt uppslukad av Raija-böckerna, läste ut nr 11 tidigare idag och nu för bara en liten stund sedan läste jag ut nr 12. De är bara så bra, jag grät floder i slutet på 12:an! Historiska romaner is the shit! Det är däremot inte naturkunskap.

Det enda positiva med skolan för tillfället är att det enda jag har kvar, som rest från innan är en uppsats i svenska. En läsupplevelse om Njals Saga, jag har undvikit denna uppgiften i ungefär tre månader och nu har jag ingen tid att hinna göra den. Ah, sluttampen i skolan är skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0