Kids don't dance Hanna!

Idag har allting varit upp och ner, hela dagen har gått i massva humörsvågor! Eller nej, inte riktigt, jag har inte varit arg eller sur men jag kanske ska uttrycka det som så att energinivån har gått i massiva vågor.
Idag fick vi tillbaka uppsatserna vi skrev till NP i svenska och jag är väldigt nöjd med mitt VG så allt är kirrat och klart. Nu ska jag skriva utav bara helvete, idag ska jag göra klart engelskan, jag SKA!
Jag har inget kvar i danskan, klar med i princip allt jag är väldigt glad, och det faktum att det är studiedag imorgon gör mig lite extra glad. När jag är klar med svnskan ska jag läsa i Harry Potter, för syrran skull ska jag läsa om dem och ge dem en chans till.
Grattis till livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0