Raggare igen?

Man kan tro att jag som bevisligen har någon latent raggar-gen (se här) skulle vara eld och lågor när det är crusing i min hemstad, men nej, faktiskt inte. Så då kan jag ju alltid hoppas att den latenta genen aldrig kommer fram. Hursomhelst så ska jag hem till Emmylie ikväll och Mika komer också, it wil be fun. Maybe, just maybe we'll watch lite bilar.

Jag är fullkomligt upphängd på låten Drops of Jupiter som jag länkade till för några inlägg sedan. Men så är jag ju en balladälskare från hjärtat och ut till fingerspetsarna.

Ovr and out, nu ska jag äta klart min macka och tänka lite på hur mycket jag tycker om olika dialekter, it's great btw.
Vilken dialekt är din favorit?

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Norrländska, norrländska<3

2009-05-09 @ 18:44:46
URL: http://irisgoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0