Siesta snart!

På onsdag, vid två, sitter jag och Cassandra i en bil på väg till Hässleholm för att campa och frysa i flera nätter, inte kunna duscha och må lite halvkasst hela tiden. Så jäkla kul kommer vi att ha!
Jag har varit extremt pepp på festival i flera veckor, men nu verkar det som att all pepphet harförsvunnit, den har runnit av mig. Det är mer än lite tråkigt, men jag tror att jag kommer vara lite mer pepp så fort jag lyckas bli klar med psykologin, men det käns som att det ligger extremt långt borta för tillfället, jag orkar inte mer nu. Jag vill bara sova!

Ska sätte mig och läsa på ordentligt om Tvångssyndrom och allt vad det innebär, har inte bestämt mig riktigt för vilken vinkel jag vill ha på arbetet, men jag måste komma igång nu!

Kommentarer
Postat av: Emmylie

Oh you will be soooo pebbb, fredagkväll kommer bli legendarisk:D

2009-05-25 @ 23:04:20
Postat av: Kristin

Sv: tack så mycket :)

2009-05-26 @ 16:40:58
URL: http://kristinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0