take her out for a spin

Jäkligt soft söndag! Var på barnkalas och åt tårta och kakor och underhöll två små barn i ungefär tre timmar, that's a big deal!
Today I have also möblerat om på mitt rum, men jag är ännu inte säker på om det blev bra eller om jag ska möblera tillbaka. Ah, well we'll se about that later.
Övningskörning hann jag också med, andra gången och Sjöbo-flygraka var platsen vi behav oss till. Jag är kass på att köra iväg bilen och skitbra på allt annat, just nu känns det så iaf. 
De som ännu inte upptäckt hur bra The Monkees är har missat en hel del, börja ta igen direkt!


Kommentarer
Postat av: Mika

Mr Cunti i våra hjärtan. We löööööve him ;)

2009-05-11 @ 16:09:58
URL: http://mikalundblad.blogg.se/
Postat av: erica

jadu, jag tyckte inte vi var så jättelika. kanske för jag ser mig varje dag i spegeln, haha. men hoppas på att det var en någorlunda komplimang isåfall!

2009-05-11 @ 18:29:15
URL: http://midnattsgator.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0