bara 28 dagar!

Idag är det inte mer än 28 dagar tills jag fyller myndig, kan knappt fatta att den dagen som jag faktiskt väntat på så länge är här snart, och att det är ett helt år sedan jag vaknade av att en jordbävning skakade hela Skåne och då vaknade till min sjuttonårsdag! Var det verkligen sant?

Då har man snart levt i 18 år och det är förhoppningsvis bara en bråkdel av alla år som komma skall. Nästa stora steg är studenten och sen kommer väl det jag hoppas jag ska kunna kalla livet. Och vad det innebär får väl tiden visa. Snart är det dags!



Frågan är var alla åren mellan detta kortet och nu tagit vägen?


Kommentarer
Postat av: Mika

Svar: Terese hade några produkter och de luktade väldigt gott :)

Sen kan man ju äta det som det är, eller frysa det. It's your choice liksom :)

btw, tack för rösten!!

2009-11-17 @ 23:05:34
URL: http://mikaheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0