Ahahaha!

Precis när jag satte fingrarna mot tangentbordet så kör Spotify igång "Sommaren i City" och bilden jag får upp i hudvudet är underbart rolig. Jag och syrran som står vid stereon och lyssnar igenom en skiva vi fått av vår morbror och så kommer just den låten och ingen av oss hade hört den innan men vi börjar dansa runt i tv-rummet som två små ekorrar på speed. Alltså förra veckan....eh nej vi var kanske 6 och 8. Så sjuka minnen.

Idag har varit en jobbig dag, jag är så förkyld och jag kan inte höra ordentligt, inte andas ordentligt och inte prata ordentligt. Men jag är inte sådär ordentligt sjuk, bara halvsjuk, speciellt på morgonen sen så segnar krafterna bort och när klockan blir tre i skolan så blir jag ganska slö.

Imorse fick jag ett trevligt meddelande och nu ska jag ta en promenad för att få lite frisk luft och inte bara sega ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0