gamla inlägg

Så här sitter jag mitt i mörkaste natten (ofta) och kollar igenom gamla inlägg för att förska placera dem rätt och så snubblar jag över det här, en lista jag svarade på när jag hade lite tråkigt;

Hur imponerar man på dig?:
Oj, det var ännu svårare, jag tänker itne så ofta på om jag blir impad, men om folk står för sina åsikter och personer som kan se saker ur andras synvinkel och inte är så trångsynta. Det, bland mycket annat, tycker jag är bra egenskaper

detta är ju bara svaret på en av de många frågor som fanns men så tänkte jag efter; Är det så? Tycker jag det är imponerande? Och ja när jag tänkt efter så kommer jag fram till att jag tycker det är det mest imponerande som finns att stå för sin åsikt och kunna se saker ur någon annans synvinkel. De trångsynta är jag inte speciellt impad av.

Sitter och lyssnar på Melissa Horns nya album, sjukt bra. Hon ska spela på Mejeriet i Lund den 27 november, I'll be there!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-10-22 @ 00:54:36
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Emmylie

" I DEN MÖRKASTE NATT, OH OH OH"

Rasputin, Anastasia, I love it.

2009-10-22 @ 13:00:06
Postat av: Cassandra

Håller med Emmylies kommentar! Älska Anastasia. Men gör fler videor med dej, Emmylie och Mika, snälla! Älskar era röster! Love ya gal!<3

2009-10-22 @ 15:47:52
URL: http://irisgoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0