I will need you!

Nu har jag suttit i någon timme och skullat skriva ett tal det är tänkt man ska kunna hålla imorgon. men det går inte så bra för mig, jag har inte kommit någonvart. Dock har jag lyckats välja ämne; Uppmana folk att läsa fler böcker! Och jag har kommit på en hel del bra argument för det som jag kan slänga till med lite klatschigt så det ska väl gå bra, bara jag kommer igång och skriiiver det sabla talet. Blir väl samma som nationella provet i våras när jag sat halva natten och ändrade ämne typ sju gånger, det slutade med att jag hade tre halvfärdiga tal, valde ett av dem och skrev klart det och höll det först av alla dagen efter=MVG. Hur jag lyckades få till det vet jag inte men det var ganska jobbigt, jag tycker itne om at uppmana folk till saker. Jag tycker däremot om pepparkakor, Ryan Kwanten, glass och Farmville.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0