JAG ÄR INTE DÖD!

Eftersom "vissa" trodde att jag hade dött i helgen så är detta beviset på att jag i alra högst grad är levande!
Idag började bra och dippade för att sedan se ut att bli gutti. I helgen kommer det bli pardy och jag är pepp och i veckan blir det en massa pluggande som jag både ser fram emot och inte, jag hatar språkvärlden!

Well Stahaijna, how about the little trip? Yes, den var helt okaj. Det var bland det jobbigaste jag har varit med om, mycket jobbigare än förra året, sjuuuuukt! Men det var faktiskt roligt och jag hade en del fina moments (både ironiskt och inte). Hugo och jag är ju inte precis drevarna nr 1 & 2 vi gick vilse två av fyra drev och gick alldeles för långt och hamnade i sumpmarker och i metershögt ris, inte så trevligt. Pappa och farbror fick jaktlycka så de var glada killar. En väldigt mysig resa måste jag säga en massa smålänningar och en gotlänning, var kan det gå fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0