Malmö

Idag så skolkade jag, en dålig vana jag har lagt till med på sista tiden. Men det var lite segt att vänta i fyra timmar på en tvåtimmars lektion så jag stack till Malmö med Emmylie och Matilda istället. Vi gick runt och tittade i affärer, de handlade båda två klädesplagg, jag handlade inget. Eller jo jag handlade ju det jag åt men det räknas inte?
Efter någon timme så kom även Per och Max till Malmö och då gick vi i fler affärer och åt lite till. Träffade Cia gjorde jag också! Malmö är the centers of HAPPENING!

Are you willing to sleep your way to the top? Do you wanna be popular?

Kommentarer
Postat av: Terese

INTE BRA ATT SKOLKA. Eller det beror på.. vilken lektion var det?

2009-10-14 @ 15:19:24
URL: http://heimcomputer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0