Stahaijna in Småland

Nu ska jag snart packa in mig i bilen så drar jag med pappa och farbror till Småland, de ska jaga älg och jag ska gå i skogen. Ska faktiskt bli roligt att träffa släktingarna och det är mysigt att sitta runt elden och äta halväcklig korv eller om det blir Bullens så är det riktigt äckligt. Nu är det nästan ett år sen jag träffade Hugo och Elinore, Stefan träffade jag i våras.
  Det luktar så gott hemma hos dem, så tryggt, som när man var liten. Kameran åker med så jag kommer väl knäppa en del bilder om någon skjuter något och om det har snöat. Dock tvekar jag på att jag visar någon av bilderna om det är på döda djur, de tar jag bara för pappas skull.

                                       So here she goes, the Stahaijna girl hunting in the forrest!


Kommentarer
Postat av: Emmylie

DETkommer bli gutti_forever:D

2009-10-17 @ 15:53:25
URL: http://spekulationerochannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0