bananskal är toppen

Hej bloggen! (okej...nej det var verkligen inte min grej att skriva "hej bloggen" första och sista gången jag gjorde det)

Har varit lite frånvarande känns det som, orsaken är att jag liksom på ett bananskal har halkat in på ett hotel och fått jobb. Out of nowhere, jag är så glad, fast det är ett skitjobb som är hur jävla tråkigt som helst och jag har så frukansvärt ont i ryggen att det itne är sant, men ett JOBB! Jag menar detta betyder att inom en snar framtid kommer pengar regna över mig...eller iallafall dugga...i skurar?
 Äh skitsamma det spelar inte så stor roll, huvudsaken är att det finns där. Så nu kommer jag bädda sängar, städa toaletter och kanske passa receptionen och hjäla till vid frukostservering på Hotel Sekelgården, FEST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0