Countdown och film

Nu har jag och syrran städat klart hela festlokalen att sopa där är inte roligt kan jag säga, hela luften blir alldeles ljusblå av damm som far runt. När man sen börjar hosta drar man in ännu mer. Men nu är det klart och bord och stolar är utsatta så nu kan gästerna bänka sig bäst de vill på lördag. imorgon blir det jag som får fixa mat till the men hela dagen, mamma blir nog sängliggande minst en dag till.

Så här sitter jag med en tråkig engelskauppgift som jag inte tänker göra klart förrän nästa vecka och på tvn spelas en Final Countdown-lista på Vh1 "Crazy 80's" ganska bra faktiskt, man blir lite glad av att höra U2, Tina Turner och lite China in your hand. Ska snart bänka mig framför filmen på SVT som tydligen ska handla om kvinnors könsstympning i Sverige, it will be intresting.

över och uuuut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0