Kursbyte

Så insåg jag så att jag inte exakt är skoltidningsmaterial så jag bestämde mig för att byta kurs. Istället för Textkommunikation A blev det Körsång och Personlig Assistent, vet itne vad jag tycker om personlig assistent men det kan nog bli intressant. Och jag väljer ju inte körsång för att jag kan sjunga direkt, mer för att jag tycker det är kul och för att jag inte orkar skriva en massa skit, vill ha mer praktiskt!

True Blood var förresten suveränt idag! Skarsgård var med för första gången och han pratade svenska redan första avsnittet, för att vara ärlig så har jag haft en kändis-crush på Alexander sen jag först såg honom. Vingar av glad är underbar, straight through!


Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Ja, det var riktigt roligt! ^^

Haft en bra dag idag?



Puss

2009-09-17 @ 20:08:44
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0